کامپوزیت اقساطی دندان در اصفهان for Dummies

Wiki Article

ارزان ترین کامپوزیت دندان برای هر واحد دندان یک میلیون تومان است، که دارای ضمانت کتبی می باشد.

قبل از انتخاب بیمه دندانپزشکی، شرایط و تعهدات آن را به طور کامل مطالعه کنید.

راه های ارتباط با مطب دکتر جهانیان متخصص دندانپزشکی در اصفهان

کلینیک سریتا » قیمت کامپوزیت دندان ۱۴۰۳ (کامپوزیت اقساطی ۲۴ ماهه)

بنابراین با طرح دندانپزشکی اقساطی میخک شما می‌توانید به سادگی به سلامت دهان و دندان خود رسیدگی کنید.

انتخاب یک کلینیک با خدمات پس از فروش ممکن است در مواقع بروز مشکلات مفید باشد.

یکی از مهم‌ترین سوالاتی که برای بسیاری از افراد ایجاد می‌شود، این است که شرایط پرداخت هزینه کامپوزیت اقساطی چیست؟ پرداخت هزینه کامپوزیت به صورت اقساطی، شرایط ثابتی دارد.

- از آنجایی که پرکننده کامپوزیت از یک رزین قابل انعطاف و قالب‌گیری ساخته شده است، برای تناسب با ساختار دندان به آسانی منعطف شده و به آن محکم می‌چسبد , این کار باعث تقویت ساختار دندان و بازیابی یکپارچگی فیزیکی اولیه آن می شود.

هزینه ها در جدول قیمت کامپوزیت ذکر شده اما برای آگاهی دقیق از شرایط پرداخت اقساط می تونید با کلینیک تماس بگیرید. یا صفحه شرایط دندانپزشکی اقساطی را مطالعه نمایید.

بستگی به شرایط دندانهای مجاور و مقابلتون داره . راه حل های دیگه بریج و پروتز متحرک هست . اما برای بریج دو دندان مجاور دندان از دست رفته تراشیده میشن و زیر روکش قرار میگیرن بنابراین دو دندان دیگه از دست میره برای جایگزینی یک دندان .

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید، این است که تمامی خدمات کلینیک سریتا از جمله ایمپلنت، کامپوزیت و مواردی مانند این با ضمانت کتبی به بیماران ارائه می‌شوند.

می تونید با کلینیک تماس بگیرید و شرایطتون بررسی بشه، تا در صورت امکان در یک روز تمام کامپوزیت شما انجام بشه و لازم نباشه که دوباره مراجعه کنید.

نمونه کارهای دندانپزشک: مشاهده نمونه کارهای دندانپزشک می‌تواند به شما کمک کند تا مهارت و توانایی او را در انجام کامپوزیت ارزیابی کنید.

اما بستگی به شرایط دندان شما داره، چقدر دندان کج more info باشه، از ی حدی بیشتر با کامپوزیت نمی توان اصلاح کرد. باید ویزیت بشید.

Report this wiki page